Bien
Je l ai acheté en solde. Taille un peu petit. Bien pour faire les séances de sport au lycée quand c est en extérieur
- Benutzerkomfort
- Morphologische Anpassungsfähigkeit
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bewegungsfreiheit
Bewertungen und Bewertungen helfen Kunden, mehr über unsere Produkte, Dienstleistungen oder Erfahrungen zu erfahren.
Alle Bewertungen werden moderiert, bevor sie veröffentlicht werden. Standardmäßig werden die neuesten Bewertungen zuerst angezeigt.
Je l ai acheté en solde. Taille un peu petit. Bien pour faire les séances de sport au lycée quand c est en extérieur
Belle couleur pour ce sweat
Bardzo fajna i wygodna bluza. Syn zadowolony
Bluza idealna do biegania w temperaturach -5 / 0 C. Boczne wywietrzniki świetnie odprowadzają pot, a zapięcie pos szyję chroni nam węzły. Bluza idealna do biegania
Sweat qui remplit ses fonctions à la perfection
ce porte bien
Acho o produto muito bom
ok
Dziękujemy za podzielenie się pozytywną opinią na temat naszego produktu! Zapraszamy na kolejne udane zakupy :)
Ze sportowymi pozdrowieniami
Marta z Decathlon Radom
polecam. wygodna
Ok