+++
+++
- Preis-Leistungs-Verhältnis
Bewertungen und Bewertungen helfen Kunden, mehr über unsere Produkte, Dienstleistungen oder Erfahrungen zu erfahren.
Alle Bewertungen werden moderiert, bevor sie veröffentlicht werden. Standardmäßig werden die neuesten Bewertungen zuerst angezeigt.
+++
Helaas na 2 keer gebruik met fietsen al door midden. Erg kwetsbaar, ziet er leuk uit maar veel te duur voor kwaliteit. Ik bewaarde hem in het hoesje. Bij de 3e keer was hij gescheurd.
Via klantenservice geprobeerd tot oplossing te komen.....maar helaas...reacties blijven uit. Dure bril...
Świetne okulary, dobrze leżą, są bardzo lekkie
Nagyon kényelmes a szememnek
Voor iemand die niet heel vaak fietst voldoet de bril ruimschoots.
Vynikající brýle, lehounké a perfektně sedí, velmi pohodlné. Fotochromatika funguje rychle a skvěle. Včetně pevného pouzdra a látkového sáčku. Jediný nedostatek dlouhá doba dodání - více než 2 týdny.
Bardzo dobre lekkie okulary, nie parują, szkła fotochromatyczne bardzo dobrze reagują na natężenie światła.
Okulary są ok, na początku myślałem, że są źle dopasowane, ale po krótkim czasie noszenia dobrze się wpasowały. Nie spadają przy bieganiu. Leciutkie. Spełniają swoją funkcję.
De K3 bril zit uitstekend en tint is in Nederland voldoende donker. Hij kleurt snel donkerder en lichter, wat prettig is bij wisselende lichtomstandigheden. Nog geen ervaring met echt fel licht in zuid-europa.
A hétvégén a DECATHLON MÁTRA túra alkalmából avattam fel a szemüveget. Túrázásra használtam. Remekül láttam benne az erdőben és a fától mentes területeken is. Kényelmes viselet és a jól szellőzik. Imádtam. Negatív dolgot nem tudok írni.