Beklentinin aşağısında
Daha önce küp şeklindeki klasik 10 litrelik termos çantam vardı. Çantayı açtığımda buz gibi bir hava çıkardı ve içerisindekiler çok soğuk olurdu. Bu çantanın fermuarını açtığımda hiç böyle soğuk hava çıkmıyor. Demek ki yalıtım konusunda yetersiz. eski çantam kadar soğutmuyor ve buzlar hızlı eriyor. Demem o ki nadir hayal kırıklığı yaşadığım
- Isotherm
- Tragekomfort
- Einfache Nutzung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Aussehen/Design
