Zit direct goed
Echt een fijne broek. Ik ben 167 cm en 62 kg en maat M zit bij mij mooi aangesloten zonder te knellen. De zeem voelt comfortabel aan en blijft ook tijdens langere ritten prettig zitten. De stof voelt stevig en kwalitatief goed. Als je tussen twee maten twijfelt, zou ik wel een maat groter nemen.
- Preis-Leistungs-Verhältnis
