Ok
Ok
- Preis-Leistungs-Verhältnis
Bewertungen und Bewertungen helfen Kunden, mehr über unsere Produkte, Dienstleistungen oder Erfahrungen zu erfahren.
Alle Bewertungen werden moderiert, bevor sie veröffentlicht werden. Standardmäßig werden die neuesten Bewertungen zuerst angezeigt.
Ok
Never again will I buy from a 3rd party on DECATHLON. Whilst the product seemed good the fit was not what I wanted so made a Return following procedure. So far so good. Received an email to say that the Return was received. I did not pay for return but had to pay for postage for the product. I have Whatsapped Decathlon (rubbish service - NO
Het fietsbroekje is precies volgens de afbeelding, pasvorm en maat zijn perfect.
Ok
Mooie kleur maar voor mij helaas te kort, zit tot halverwege het dijbeen.
Nickel
Passt sehr gut, wie angegeben