Fijne broek
Stevige stof, goede pasvorm, goede kwaliteit. Een nadeeltje: de naad die over het bovenbeen loopt is bij iedere beweging voelbaar, alsof je een koord om je bovenbeen hebt. Nu heb ik wel dikkere bovenbenen, dus dat scheelt zeker. Ik draag hem op het moment het minst van mijn drie wandelbroeken tot ik wat gewicht ben kwijt geraakt. De kwaliteit is
- Preis-Leistungs-Verhältnis
