Wygodny ciepły Polar , dobrze ...
Wygodny ciepły Polar , dobrze chroni przed zimnem
- Preis-Leistungs-Verhältnis
Bewertungen und Bewertungen helfen Kunden, mehr über unsere Produkte, Dienstleistungen oder Erfahrungen zu erfahren.
Alle Bewertungen werden moderiert, bevor sie veröffentlicht werden. Standardmäßig werden die neuesten Bewertungen zuerst angezeigt.
Wygodny ciepły Polar , dobrze chroni przed zimnem
Coincide totalmente con la talla, es entallado, suave.
Mooie fleece trui, helaas een beetje te groot.
très jolie
Maat 38 geleverd gekregen ipv de bestelde maat 40. Nou moest ik eigenlijk maat 38 hebben maar die was op en ik heb toen maat 40 besteld om te kijken of dat misschien ook ok zou zijn. Dus eigenlijk een verkeerde levering, maar toevallig een gelukje voor mij. Mooi vest, prachtige kleur, veel plezier van tot nu toe. Ritsen haperen alleen wel wat, dat
Świetna bluza - na zewnątrz typowo polarowa, od wewnątrz "gładka". Ciepła i bardzo wygodna, lekkie ściągacze na rękawach na szczęście są rozciągliwe. Rozmiar w punkt, bluza jest przylegająca do ciała. I jest po prostu ładna.
Mooi
Hallo Linda,
Bedankt voor je feedback. Blij om te zien dat u ook tevreden bent met deze aankoop :-)
Dan wens ik je een heel fijne dag verder.