Mooie schoen
Jammer dat de schoenen toch uit het buitenland moesten komen en dat het niet mogelijk was om ze bij de locale Decathlon niet te koop/op te halen zijn. Ook niet kunnen retourneren daar houdt me tegen om meer producten af te nemen.
- Preis-Leistungs-Verhältnis
