De jas ziet er perfect uit, mo...
De jas ziet er perfect uit, mooie pasvorm (maar heb ze helaas nog niet veel gedragen).
Bewertungen und Bewertungen helfen Kunden, mehr über unsere Produkte, Dienstleistungen oder Erfahrungen zu erfahren.
Alle Bewertungen werden moderiert, bevor sie veröffentlicht werden. Standardmäßig werden die neuesten Bewertungen zuerst angezeigt.
De jas ziet er perfect uit, mooie pasvorm (maar heb ze helaas nog niet veel gedragen).
Beste Marie Josée,
Bedankt voor je feedback. Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent met uw aankoop!
Dit helpt ons tevens om de kwaliteit van onze producten en diensten te blijven garanderen.
Hopelijk tot binnenkort op onze…
Zit perfect, goede kwaliteit.
Beste Nicole,
Bedankt voor je feedback. Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent met uw aankoop!
Dit helpt ons tevens om de kwaliteit van onze producten en diensten te blijven garanderen.
Hopelijk tot binnenkort op onze website of in één van…
Arctic, qui n’a rien à voir avec sa description, ne sert que pour la pluie. Article qui ne vaut pas plus de 20 €.
Bonjour Jamel,
Merci d’avoir pris le temps de partager votre expérience sur Decathlon.fr
Je suis désolée d’apprendre que la veste imperméable n'ait pas su répondre à vos besoins.
Si vous ne souhaitez pas conserver l'article et vous faire…