Het product is soort van oke. ...
Het product is soort van oke. De rits is meerdere malen van onderen naar boven open gegaan, heb 2 te kleine maten terug gestuurd met veel pijn en moeite kreeg ik een retour label na 1 week. Ruim 1 week later nogsteeds geen geld teruggestort gekregen. Ik zou nooit meer bestellen bij deze partner van Decathlon.
- Preis-Leistungs-Verhältnis
