Güzel
Normalde bot 41 giyiyorum ama bunu 42 aldım çünkü kayağ çift kalın çorap giyiyorum bu yüzden 42 daha ideal diye düşündüm. Çift mekanizma olmasıyla zaten diğer türlere göre dhaa sıkı hale getirebiliyorsun. Tek olumsuz yanı Decathlon renk konusunda tercihleri çok kötü. Ürünün tek rengi olmasından dolayı mecbur alıyorsun ama daha canlı renklere
- Produkterhalt
- Verstellbar
- Steifigkeit
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Aussehen/Design
