Ik deed een bestelling bij dec...
Ik deed een bestelling bij decatlon, waar ik altijd tevreden van ben, ook met de verzending. Plots kreeg ik bericht dat deze schoenen uit Italië kwamen en pas een week later. Ik viel achterover. Het was helemaal niet duidelijk dat een andere partner deze zou versturen, laat staan het verzenden van 1 paar schoenen speciaal uit Italië. Ik zou het
