-5 derecede dahil çok iyi koru...
-5 derecede dahil çok iyi koruyor 2 yıldır kullanıyoruz büyük beden almıştık çok çok iyi bir mont
- Wärmezufuhr
- Wasserdichtigkeit
- Atmungsaktivität
- Preis-Leistungs-Verhältnis
Bewertungen und Bewertungen helfen Kunden, mehr über unsere Produkte, Dienstleistungen oder Erfahrungen zu erfahren.
Alle Bewertungen werden moderiert, bevor sie veröffentlicht werden. Standardmäßig werden die neuesten Bewertungen zuerst angezeigt.
-5 derecede dahil çok iyi koruyor 2 yıldır kullanıyoruz büyük beden almıştık çok çok iyi bir mont
Bence çok kaliteli bir ürün. Çocuğum zor kış şartlarında korunacaktır diye düşünüyorum
Très bien taillée, bien chaude tissu agréable
soğuk geçirmiyor gayet kullanışlı tavsiye ederim
Isı yalıtımı sayesinde kızım bu kış hiç üşümedi. Kuru ve sıcak tutuyor. Tam beden alinabilir. Rengi çok güzel kızım çok sevdi.
Kizim çok sevdi,rengi çok güzel ve çok güzel ısıtıyor. tam beden alınabilir.
Karda gayet sıcak ve kuru tutuyor
很好,小朋友很喜欢,颜色也好看