Pantalon de tres bonne qualité...
Pantalon de tres bonne qualité
- Bewegungsfreiheit
- Feuchtigkeitsableitung
- Morphologische Anpassungsfähigkeit
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Aussehen/Design
Bewertungen und Bewertungen helfen Kunden, mehr über unsere Produkte, Dienstleistungen oder Erfahrungen zu erfahren.
Alle Bewertungen werden moderiert, bevor sie veröffentlicht werden. Standardmäßig werden die neuesten Bewertungen zuerst angezeigt.
Pantalon de tres bonne qualité
Nie wiem jak wytrzymałość, ale wygoda extra
Fijne broek, zakken met ritsen, pijpen zowel horizontaal als verticaal te openen, dus zonder schoenen uit te trekken een korte broek. Er zit een riem in. Hele goede broek.
Fijne broek met handige zakken en praktisch af te ritsen , helaas te kort voor mijn man die 1,86 is. Dit is de lengtemaat 34, de langste maat. Er zijn ook mannen die nog langer zijn..... Jammer dat er geen langere lengtemaat is. Nu gaat hij retour.
Mąż bardzo zadowolony ze spodni, są elastyczne, szybko schną
RAS
parfait. taille juste. agréable à porter, on ne sent pas le poids ni de gene au niveaux des fermetures éclaires. Dommage qu'il n'y ait pas plus de choix de couleurs
Muy cómodos y aislantes de temperatura. Se ajustan muy bien a la pierna.
ils sont impeccables on ne transpire pas et ne collent pas a la peau
Monsieur les mets pour le boulot
Bardzo wygodne spodnie i praktyczne. Syn zadowolony.