Agréablement surpris par le…
Agréablement surpris par le confort. Bon rapport qualité prix
- Angenehmes Tragen
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Flexibilität
- Belastbarkeit
Bewertungen und Bewertungen helfen Kunden, mehr über unsere Produkte, Dienstleistungen oder Erfahrungen zu erfahren.
Alle Bewertungen werden moderiert, bevor sie veröffentlicht werden. Standardmäßig werden die neuesten Bewertungen zuerst angezeigt.
Agréablement surpris par le confort. Bon rapport qualité prix
ayağı tutuşu, ağırlığı vs her şeyi muhteşem
Merhaba sporsever,
Bize geri bildirimde bulunmaya zaman ayırdığın için teşekkür ederiz. Geri bildirimlerini dikkate alacağız ve ürünlerimizden beklentilerini gerçekleştirmek adına çalışacağız.
Ürünlerimizden memnun kalman bizi mutlu etti. Ayrıca gelişmesini…
déçu par ma dernière paires de Copa mundial Adidas j'ai décidé de changer et tomber par hasard sur ce modèle. pour l'instant après 3 utilisations très agréablement surpris par le confort .. a voir sur la durée mais pour l'instant je recommande
6 defa giydim ürünü ve rahatlık açısından ürün çok iyi.
Merhaba sporsever,
Bize geri bildirimde bulunmaya zaman ayırdığın için teşekkür ederiz.
Ürünlerimizden memnun kalman bizi mutlu etti. Ayrıca gelişmesini düşündüğün yanları varsa benimle paylaşabilirsin not almak için burada olacağım.
Seni…
Acheté en début d'année, voici que la paire commence à faire défaut. Au niveau de la partie inférieure latérale de la semelle, le revêtement commence à s'écailler et à partir, laissant mettre en évidence le "coussin" de la paire. Dans l'utilisation, la paire est vraiment agréable pour moi qui a de larges pieds. Il est facile pour moi de les
Premier achat de crampons Kipsta. agréablement surpris pas le confort à l'utilisation. En revanche au bout de 2 mois la chaussure se décolle de partout notamment la semelle. La qualité est vraiment médiocre et ne vaut pas du tout le prix proposé.
Bonjour Ludovic,
Je vous remercie de nous avoir partagé votre avis même si nous aurions préféré que vous soyez pleinement satisfait. Il n'est pas normal que la chaussure se décolle au bout de 2 mois. Le collage de la semelle sur la tige étant un processus très manuel en production, il…
Merhaba. Bu ayakkabıyı 5. Ayda aldım. Toplamda 8-10 maç yaptım ve ayakkabının burnu şuan açık. Normalde ayak numaramı göre alacaktım fakat ürün tanıtımında yazmış olduğunuz `normal ayakkabi numaranizdan bir numara küçük alın` tavsiyeniz dinleyerek ayakkabıyı aldım ve ayakkabı çöp oldu. 3 bin küsür lira verdim bide. Açıkçası üzüldüm. Decathlon gibi
Merhaba sporsever,
Yorumun için teşekkür eder, yaşamış olduğun memnuniyetsizlikten dolayı üzgün olduğumuzu belirtmek isterim.
Ürünü incelemek adına seni bölgenizde bulunan bir Decathlon mağazamızda ağırlamaktan mutluluk duyarız, mağazalarımızdan birine…
Ottimi scarpini in cuoio, morbidi con una buona calzata. Ottimo rapporto qualità/prezzo. Per la durabilità non posso ancora valutare.
Ayakabi cok iyi
Merhaba sporsever,
Bize geri bildirimde bulunmaya zaman ayırdığın için teşekkür ederiz. Geri bildirimlerini dikkate alacağız ve ürünlerimizden beklentilerini gerçekleştirmek adına çalışacağız.
Ürünlerimizden memnun kalman bizi mutlu etti. Ayrıca gelişmesini…
Diğer marka ve modellerde ayağınızın o krampona uyum sağlaması gerekiyor. Bu nedenle birçok ünlü ve pahalı markaların modellerini denememe rağmen istediğim ve aradığım konforu bulamadım. Bu krampon görünüş itibariyle estetikten ve görsellikten uzak olsa da ayağınıza bir kez giyip onu denemek ve tecrübe etmek gerekiyor. Ben de bir decathlon
Merhaba sporsever,
Bize geri bildirimde bulunmaya zaman ayırdığın için teşekkür ederiz. Geri bildirimlerini dikkate alacağız ve ürünlerimizden beklentilerini gerçekleştirmek adına çalışacağız.
Ürünlerimizden memnun kalman bizi mutlu etti. Ayrıca gelişmesini…