génial, aucun frottement, tail...
génial, aucun frottement, taille correcte
Bewertungen und Bewertungen helfen Kunden, mehr über unsere Produkte, Dienstleistungen oder Erfahrungen zu erfahren.
Alle Bewertungen werden moderiert, bevor sie veröffentlicht werden. Standardmäßig werden die neuesten Bewertungen zuerst angezeigt.
génial, aucun frottement, taille correcte
Ik kocht dit shortje omdat ik heel tevreden was van het vorige model, maar dat was aan vervanging toe. Helaas is het binnenshortje iets korter. En het antislipmateriaal doet het niet zó goed. Goed voor een korte run van max 30min maar voor mijn duurlopen is dit niet OK, het shortje kruipt omhoog en ik vrees schuurwondjes aan mn dijen.
Super spodenki! Idealne do biegania i innych sportów!
Confortable, évite les frottements pendant la course.
Assez léger.
Bon produit.
fait le travail ! toutefois malgré ́a bande en silicone le short remonte légèrement ce qui provoque un frottement au niveau des cuisses
très confortable
Gostei muito
허벅지 안쪽 살이 많아 반바지 착용 시 안쪽으로 말아 들어 가는 체형입니다.
그래서 입어보고 구입했지만 막상 입고 뛰려니 겉 바지가 역시 안쪽으로 말려 들어가네요.
아쉽지만 허벅지 살 붙지 않는 친구에게 넘겼습니다.
러닝 반바지로 진짜 좋네요! 안의 레깅스는 끝단안쪽에 실리콘 점선 있어서 피부에 착 달라불어 말려올라가지도 않고, 바깥에 붙어있는 반바지는 민망한 바디라인 감춰주고, 뒷허리 포켓도 수납하기 넘 편하고, 이렇게 좋은데 가격도 넘 착하고 ㅡ 데카트론은 사랑입니다 ㅎㅎㅎ
Świetny zakup