Pratique pour la Belgique !
Petite pluie perle dessus. C’est top !
- déperlance
- coupe vent
- respirabilité
- Rapport qualité/prix
- Look/design
Les avis et évaluations aident les clients à en savoir plus sur nos produits, services ou expériences.
Tous les avis sont modérés avant leur publication. Par défaut, les avis les plus récents sont affichés en premier.
Petite pluie perle dessus. C’est top !
Good
Boa solução para a chuva nas corridas noturnas
Heel goede hardlooppet. Goed waterafstotend.
Good quality
biraz küçük geldi bana idare eder
Nice elastic interior to help with good fit. Gets a bit sweaty inside
2026 kış sezonunda çok severek kullandım. Çiseleyen yağmurda, rüzgarlı ve soğuk havada iş görüyor, nefes alabilir olması da iyi. İlk kullandığım şapkayı kaybettiğim için ikincisini aldım, fiyat artmıştı maalesef..
Excellent product
Ürün gerçekten kuru tutuyor, lakin teri dışarı atma konusunda biraz zayıf