Gisteren terug naar Roeselare ...
Gisteren terug naar Roeselare gereden omdat ze het wilden oplossen nu was de uitleg dat de schoenen compleet versleten zijn en dat na amper 2maanden gebruik en amper max 30km per week.De compensatie is 30e voor schoenen die 130e hebben gekost dat is echt schandalig
