Ładne ale za duże
Ładne
- Look/design
Les avis et évaluations aident les clients à en savoir plus sur nos produits, services ou expériences.
Tous les avis sont modérés avant leur publication. Par défaut, les avis les plus récents sont affichés en premier.
Ładne
Wygodne i wytrzymałe. Spisują się o wiele lepiej niż Nike
muy satisfecho
Buena compra
Muy ligeras y con gran tracción.
Encantado, los mejor que he tenido, siempre compro solo estás zapatillas
Piękne są i wygodne😍 kupiłam męskie, są węższe niż damska rozmiarówka.
Versatili. Buona ammortizzazione. L'unico problema è che sulla terra cambiano colore.
Sou tenista desde que me lembro e, durante a faculdade, usei tênis Asics Speed FF e nunca tive um problema como este. As solas se desgastaram com o uso, o que é normal, e até isso vem com uma garantia de 6 meses. Mas o cabedal, que é de um tipo de tecido, rasgou completamente.
Buty lekkie. Bardzo dobra jakość wykonania. W kolorze czerwonym po prostu piękne. Niestety na tyle wąskie w palcach, że na moją stopę nie nadają się. Kupiłem o rozmiar większe niż zwykle, mimo to przód za wąski. Wielka szkoda...