Şık ve sıcacık
Montu hem rengi hem kullandığınız materyaller çok beğendim. Bir sürü cep olması kızım bayıldı.
Mont su gecirmiyor
Uzun olduğun için sıcak tutuyor
Makinede yıkadım. 9 yaşında kızım giyiyor. Çok memnunuz
- chaleur
- imperméabilité
- limitation des entrées de neige
- Rapport qualité/prix
- Look/design
