Tolle leichte Fleecejacke
Sehr gut um einer anderen Jacke zu tragen. Wärmt schön.
- Rapport qualité/prix
Les avis et évaluations aident les clients à en savoir plus sur nos produits, services ou expériences.
Tous les avis sont modérés avant leur publication. Par défaut, les avis les plus récents sont affichés en premier.
Sehr gut um einer anderen Jacke zu tragen. Wärmt schön.
Kamizelka niezbyt gruba, ale nie za cienka, bardzo przyjemna w dotyku, miękka. Dobrze utrzymuje ciepło, fajna jako dodatkowa warstwa. Mama zadowolona, nosi codziennie na chwilowe wyjścia z domu, ale też w domu jak jej chłodno. Nie krępuje ruchów.
Dobrej jakości cienki polar. Mój ulubiony. Kupiłam ten model w innych kolorach w promocyjnej cenie.