Mooie kleur, kwaliteit valt tegen
Het shirt zit goed en heeft een mooie kleur maar voor die prijs had ik een betere kwaliteit verwacht.
- Rapport qualité/prix
Les avis et évaluations aident les clients à en savoir plus sur nos produits, services ou expériences.
Tous les avis sont modérés avant leur publication. Par défaut, les avis les plus récents sont affichés en premier.
Het shirt zit goed en heeft een mooie kleur maar voor die prijs had ik een betere kwaliteit verwacht.
Koszulka dobrej jakości w dobrej cenie.
Het topje is niet ok, de ene kant is uitgetrokken. Ik zou het graag terug sturen en mijn geld terug willen maar er zat geen verzend label bij. Ik kan niet bij decathlon terecht volgens de retour informatie. Ik heb nu een topje die ik niet kan dragen. Kunnen jullie mij alsnog helpen.
Hallo Lies, bedankt voor je feedback. Bij een partner heeft u altijd 30 dagen retourtijd, dus ik heb nog op de valreep een retourlabel aangevraagd en dit ontvangt u snel in je inbox. Dan hoop ik je zo verder geholpen te hebben en wens je een heel fijne dag toe.