Super produkt
Kamizelka bardzo dobrze chroni orzed wiatrem jest lekka i mieści się w kieszeni.
- Rapport qualité/prix
Les avis et évaluations aident les clients à en savoir plus sur nos produits, services ou expériences.
Tous les avis sont modérés avant leur publication. Par défaut, les avis les plus récents sont affichés en premier.
Kamizelka bardzo dobrze chroni orzed wiatrem jest lekka i mieści się w kieszeni.
Fijne windstopper. Erg licht en opgevouwen past het ruim in je achterzak.
De 'unicorn' heb ik nog steeds nergens gevonden: een winddicht gilet waarvan de XL echt als een XL valt, onder de 100 euro, met *dubbele rits* en vakjes of openingen naar de vakjes op de rug, en die echt als damesmodel valt. Deze komt dichtbij maar is toch weer een typische mannen-schnitt: superstrak om de heupen. Het moet maar...
PRettige gilet
Hele chille windstopper, zit goed en goede prijs kwaliteit verhouding
Fijne windstopper! Doet waarvoor het gemaakt is en goede fitting.
Geweldige oplossing voor tussenweer! Hij vangt goed wind en het design en de kwaliteit is van heel hoog niveau!