Gants très chauds et parfait m...
Gants très chauds et parfait mais très fragiles. La paume est déchirée après 3 jours de ski.
Les avis et évaluations aident les clients à en savoir plus sur nos produits, services ou expériences.
Tous les avis sont modérés avant leur publication. Par défaut, les avis les plus récents sont affichés en premier.
Gants très chauds et parfait mais très fragiles. La paume est déchirée après 3 jours de ski.
Bonjour,
Je vous remercie pour votre commentaire.
Navré de lire que les gants soient plus fragiles que prévus.
N'hésitez pas à nous contacter par mail accompagné de photos ([email protected]), mes collègues s'occuperont de votre demande…
Confortables et conformes à mes attentes.
Deze gekocht ter vervanging van mijn lichtere handschoenen waar ik het altijd nog koud mee had. Zitten heel fijn en hebben genoeg overhang aan de pols. Mooie kwaliteit en zien er ook kwalitatief uit. Enkel de uiterste vingertoppen worden na verloop nog koud maar dat ga je altijd hebben wellicht
Hallo,
Bedankt voor je feedback.
Fijn om te lezen dat je tevreden bent met je aankoop! :)
Dit helpt ons om de kwaliteit van onze producten en diensten te blijven garanderen.
Hopelijk tot binnenkort op onze website of in één van…
Top! Waterdicht, warm....
Beste,
Bedankt voor je feedback. Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent met uw aankoop!
Dit helpt ons tevens om de kwaliteit van onze producten en diensten te blijven garanderen.
Hopelijk tot binnenkort op onze website of in één…