Supermooie trui
Echt mooie trui. Normaal draag ik XS als shirt, maar nu heb ik S en dat past goed. Fijn dat de kraag heel 'laag' is. Mouwtjes zijn ook echt mooi (niet aero, maar wel strak zoals je het wilt hebt).
- Rapport qualité/prix
Les avis et évaluations aident les clients à en savoir plus sur nos produits, services ou expériences.
Tous les avis sont modérés avant leur publication. Par défaut, les avis les plus récents sont affichés en premier.
Echt mooie trui. Normaal draag ik XS als shirt, maar nu heb ik S en dat past goed. Fijn dat de kraag heel 'laag' is. Mouwtjes zijn ook echt mooi (niet aero, maar wel strak zoals je het wilt hebt).
De stof is licht en ademend waardoor dit ook tijdens intensievere ritten fijn blijft aanvoelen. De rits aan de voorkant maakt het makkelijk om extra ventilatie te creëren tijdens klimmen of warm weer.
Ik was al een tijdje op zoek naar een fijn dames t-shirt en ik kan deze 100 procent aanraden. Maat is goed, materiaal is goed en het zit erg lekker. Zeker niet twijfelen!
Mooi afgewerkt shirt met premium 'feel'. Zit lekker, niet te strak. Ben 162CM / 56KG
Hab 3xl bestellt trage sonst kleiner und es passt überhaupt nicht
Dit shirt voelt echt net wat luxer aan dan een standaard wielershirt. De stof is soepel, sluit mooi aan en blijft prettig zitten tijdens het rijden. Ik ben 167 cm en 62 kg en maat M zit voor mij precies goed. De roze kleur is ook erg mooi zonder te fel te zijn. Snelle levering was trouwens ook een pluspunt.
Ideaal, aanrader!
Perfect shirt voor zomerse ritten. Licht, ademend en sluit mooi aan zonder te strak te zitten. De pasvorm is vrouwelijk en comfortabel. Ik draag maat M (1,74m / 65kg) en die zit precies goed.
Fijne basics zijn zeldzaam. Deze blijft.