Très bon matériel, confortable
Très bon matériel, confortable
- Rapport qualité/prix
Les avis et évaluations aident les clients à en savoir plus sur nos produits, services ou expériences.
Tous les avis sont modérés avant leur publication. Par défaut, les avis les plus récents sont affichés en premier.
Très bon matériel, confortable
Acquisto azzeccatissimo!!!!
Materiali top, modello basic ma carino, molto confortevole.
Suggerimenti: avrei preferito la taschina sul pantaloncino sotto la gonna.
Solitamente porto una tg 44 e sono alta m 1.71 per non avere il gonnellino eccessivamente corto ho preso una L (scelta giusta)
valt veel te klein
Beste Layla,
Hartelijk dank dat u de tijd neemt om eveneens een recensie te schrijven over dit product. Ook bij dit artikel heeft u 30 dagen de tijd om je artikel te retourneren in zijn originele verpakking. Je kunt dit aanvragen via je klantenprofiel of door ons een e-mail te…