Chaussure de randonnée
Taille très bien, j'ai pris ma taille du 39 et elle me vont parfaitement, très agréable à porter, légère et les couleurs ( violette pour ma part) sont très belle. Je recommande ces chaussures
- Rapport qualité/prix
Les avis et évaluations aident les clients à en savoir plus sur nos produits, services ou expériences.
Tous les avis sont modérés avant leur publication. Par défaut, les avis les plus récents sont affichés en premier.
Taille très bien, j'ai pris ma taille du 39 et elle me vont parfaitement, très agréable à porter, légère et les couleurs ( violette pour ma part) sont très belle. Je recommande ces chaussures
Confortable et légère
Een van de veterlussen was los. Vanuit decathlon was de enige service stuur maar terug. Alleen het model was niet meer beschikbaar om nieuw te bestellen. Vanuit duurzaam oogpunt staat dat ons überhaupt tegen.
We hebben ze laten maken bij de schoenmaker voor 13e maar een compensatie Vanuit decathlon was niet mogelijk.
Spijtig
Degelijke wandelschoenen
Wygodne, szczególnie w okolicach kostki.
Past perfect, wel 1maat groter genomen zodanig dat ik Wandelsokken kan dragen. Levering vroeger dan aangegeven 👍
Beste,
Bedankt voor je feedback. Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent met uw aankoop.
Dit helpt ons tevens om de kwaliteit van onze producten en diensten te blijven garanderen.
Hopelijk tot binnenkort op onze website of inéén van onze…