Bon produit
Facile à porter, confortable
Les avis et évaluations aident les clients à en savoir plus sur nos produits, services ou expériences.
Tous les avis sont modérés avant leur publication. Par défaut, les avis les plus récents sont affichés en premier.
Facile à porter, confortable
Deze pasvorm met de schouders zijn niet mooi. De andere vesten van Regatta hebben dat niet.
Polar damski śliczny dobrej jakości rozmiar zgodny z opisem polecam
Sprawdził się doskonale.
Ciepły, miękki i przyjemny.
Kolor też się zgadza
Super jakość
Trochę drapiący
Fijn warm vest. Helaas blijft het vest enorm afgeven, zelfs na een paar keer wassen.
Gekocht voor reis naar tropisch gebied. Op zich een mooi vest, maar wat ik niet zo fijn vind is dat ik er een shirt met lange mouwen onder moet dragen, omdat hij anders 'prikt'. Nog niet gedragen omdat het niet koud was.