Mooie rode shirt goed ontvange...
Mooie rode shirt goed ontvangen ... helaas is de maat te klein voor mij ... ik vind het zo jammer ... Ik weet niet hoe ik deze moet retourneren daar ik helaas niet meer met de auto mag rijden ? Hartelijk dank voor jullie hulp en goede zorgen.
