Distribution d’évaluation pour 5 avis
Filtrer uniquement les avis 5 étoiles pour le produit Veste 3-en-1 femme imperméable et réfléchissante avec polaire amovible
5
Pourcentage rempli: 60%
Filtrer uniquement les avis 4 étoiles pour le produit Veste 3-en-1 femme imperméable et réfléchissante avec polaire amovible
4
Pourcentage rempli: 0%
Filtrer uniquement les avis 3 étoiles pour le produit Veste 3-en-1 femme imperméable et réfléchissante avec polaire amovible
3
Pourcentage rempli: 20%
Filtrer uniquement les avis 2 étoiles pour le produit Veste 3-en-1 femme imperméable et réfléchissante avec polaire amovible
2
Pourcentage rempli: 20%
Filtrer uniquement les avis 1 étoiles pour le produit Veste 3-en-1 femme imperméable et réfléchissante avec polaire amovible
1
Pourcentage rempli: 0%

Les avis et évaluations aident les clients à en savoir plus sur nos produits, services ou expériences.

Tous les avis sont modérés avant leur publication. Par défaut, les avis les plus récents sont affichés en premier.

En savoir plus dans nos conditions d'utilisation

Aanrader!

Deze jas is zo goed als fietser zijnde (en ook als wandelaar) je valt op in het donker, de jas is dik genoeg om alleen te dragen als winter jas (voor mij dan) en anders heb je een fleecejas eronder. Dit is echt mijn favoriete jas
  • 5/5 Rapport qualité/prix
Angela, Pays-BasAcheteur vérifiéIl y a 3 semaine(s)

Zichtbare water- en winddichte jas

De jas is goed zichtbaar in het verkeer. De reflectie is 's avonds goed. (Niet zo fel als de promofilmpjes) De jas is volledig waterdicht en winddicht, heb meerdere (stort)buien gehad. Ik heb de binnenjas nog niet moeten dragen in combi met de buitenjas aangezien hij geen koude doorlaat.
Enigste nadeel is dat de kraag na 13 weken gebruik al
  • 3/5 Rapport qualité/prix
Ann, BelgiqueAcheteur vérifiéIl y a 5 mois

Réponse du vendeur

Beste,

Bedankt voor uw uitgebreide en eerlijke review. Het is goed om te horen dat de jas technisch doet wat hij moet doen: u veilig zichtbaar houden en u volledig beschermen tegen stortbuien en gure wind. Dat de binnenjas zelfs nog niet nodig is geweest, bewijst de goede kwaliteit van de…

Ik kocht de jas vooral ook om zijn reflecterende eigenschappen… deze vallen erg tegen helaas

Reflecterende eigenschap valt flink tegen (blauwe variant)
Nog niet met echte regenbui gedragen. Het ademende vermogen van de jas is ook niet zo goed. Voor mij persoonlijk te duur voor wat je krijgt.
  • 2/5 Rapport qualité/prix
Ilse, Pays-BasAcheteur vérifiéIl y a 6 mois

Fijne jas

Het is een fijne 3 in 1 jas, warm en waterdicht
  • 5/5 Rapport qualité/prix
HANNY, Pays-BasAcheteur vérifiéIl y a 7 mois

Nette jas van goede kwaliteit

vlotte bestelling en levering
de jas is van goede kwaliteit en inderdaad goed zichtbaar in het donker
  • 5/5 Rapport qualité/prix
Peter, BelgiqueAcheteur vérifiéIl y a 8 mois

Réponse du vendeur

Beste,

Bedankt voor uw commentaar

Fijn om te horen dat u tevreden bent met uw aankoop.
Het helpt ons om de kwaliteit van onze producten en onze klantenservice te verbeteren.

Tot binnenkort op onze website of in een van onze Decathlon-winkels.
Met sportieve groeten,