Mooi fietsshirt. Tevreden
Fijn shirt voor deze koude november dagen. Warm genoeg en de kwaliteit voelt goed aan.
- Rapport qualité/prix
Les avis et évaluations aident les clients à en savoir plus sur nos produits, services ou expériences.
Tous les avis sont modérés avant leur publication. Par défaut, les avis les plus récents sont affichés en premier.
Fijn shirt voor deze koude november dagen. Warm genoeg en de kwaliteit voelt goed aan.
Product seems good, but I normally wear an XL, and I couldn't even get the jacket to close... order at least one (if not two) size more than what you'd normally do.
Rij nu een paar weken met dit shirt en het is echt ideaal voor koude dagen. Ik gebruik het tussen 3 en 10 graden met een thermo layer eronder, blijft altijd comfortabel. De fleece aan de binnenkant voelt warm en zacht, maar het ademt nog steeds goed. De pasvorm is strak en aerodynamisch, precies wat je wil als je wat harder rijdt. De rits loopt
Dit shirt is precies wat je wil voor de koelere dagen. De fleece binnenlaag houdt je lekker warm, maar het ademt tegelijk heel goed zodat je niet oververhit raakt. De pasvorm is strak en aerodynamisch zonder dat het oncomfortabel wordt en de siliconen gripper zorgt dat alles mooi blijft zitten. Ook handig: de drie achterzakken plus het kleine
Comment souvent avec les habits de vélo, attention à la taille!
Lekker warm shirt, met een fijne pasvorm. Erg goede prijs kwaliteit verhouding. Zou nooit terug gaan naar die merken die het dubbele vragen voor hetzelfde
Uitgetest in fris oktoberweer, en het shirt hield me goed warm. Shirt heeft een fijne dikte en een zachte binnenkant die warmte goed vasthoudt.
Gut wärmend, angenehmes Material, atmungsaktiv und schnelle Lieferung. Ich bin damit bei 7 Grad Rad gefahren und blieb schön warm. Ich bin zufrieden und werde diesen Pullover weiterempfehle
Breathable, soft fabric and isolating. Perfect for autumn/winter rides. Color is also stunning. Fit runs a bit small, so if in doubt, choose bigger size.
Très bon maillot automne ou fin d'été frais.
Bonne isolation pour ces période et pas d'effet sauna.
Coupe sportive proche du corps.ce qui évite l'effet drapeau des vêtements trop amples.
Bien fini et matériaux de qualité.
Belle découverte à ce tarif de 50 euros .
Petite critique : je pense les poches un peu trop hautes mais c'es