Decathlon ürünleri der susarım...
Decathlon ürünleri der susarım. Çok pahalı ürünleri almaya gerçekten gerek yok. Üşütmüyor 1 yaşındayken aldığımda uzun gelmişti ama kıvırıp rahatça kullanmıştık şimdi 3 e geliyor hala kullanıyor rahat bir ürün
- chaleur
- réglable
- douceur
- Rapport qualité/prix
