De stadsfiets
Fijne fiets. Alleen een beetje wennen dat het een sport stuur heeft en dat je wat vooroverbuigt als je fiets.. soms piept er iets aan de rem… weet nog niet goed van waar dit echt vandaan komt.
Wel een mooie uitstraling en de batterij gaat ook lang mooi mee.
- autonomie
- puissance
- fluidité de pédalage
- Rapport qualité/prix
- Préparation (montage, serrage, réglage)
- Look/design
