kaliteli alınır
hala kullanıyorum 2 sene oldu genelde kayakta kullanıyorum ara sırada kışın günlük kullanımımda oluyor, kayakta çok hafif ve sıcak tutuyor -15 derecede dağ tırmanışı yapmıştım ve ısımı korumuştu su geçirmiyor alınabilir öneririm.
- imperméabilité
- chaleur
- respirabilité
- Rapport qualité/prix
- Look/design
