Superb jacket and warm....
My height is 5.7 and I purchased S size it fit me well it's a good product just go for it
- imperméabilité
- chaleur
- poches
- Rapport qualité/prix
- Look/design
Les avis et évaluations aident les clients à en savoir plus sur nos produits, services ou expériences.
Tous les avis sont modérés avant leur publication. Par défaut, les avis les plus récents sont affichés en premier.
My height is 5.7 and I purchased S size it fit me well it's a good product just go for it
Memnun kaldığım bir ürün. Kaliteli.
Memnunum. Tavsiye ederim. F/p ürünü
2. Defa satın aldığım bir mont. Memnunum
kaliteli ürün, yağmur kar altında sıcak tutuyor şiddetle tavsiye ederim
Sert havalarda cok etkili
Kış koşullarında bile sizi Deniz kenarında, merada uzmeyecek bir ürün . Ben balık tutarken kullanıyorum.Kesinlikle öneririm. Yağmur geçirmiyor. Altına katman olarak polar giyerseniz daha sıcak tutuyor
başarılı
Bu kış hep üstümdeydi Türkiyenin en soğuk illerinde giydim.Eskişeehir,Ankara hiç üşümedim asla yağmur geçirmiyor eğer ki içinize polar giyerseniz soba gibi oluyor tam bir fiyat performans ürünü Siyah rengi aldım hem resmi hem de spor günlük kıyafetler ile uyumlu
Güzel ürün Tek eleştirim yan cepler daha yüksekten olabilirdi