Très chaud, confortable et imp...
Très chaud, confortable et imperméable, il m'accompagne en Laponie dans mon quotidien de musher et pisteur. Je recommande ++
- chaleur
- imperméabilité
- poches
- Rapport qualité/prix
Les avis et évaluations aident les clients à en savoir plus sur nos produits, services ou expériences.
Tous les avis sont modérés avant leur publication. Par défaut, les avis les plus récents sont affichés en premier.
Très chaud, confortable et imperméable, il m'accompagne en Laponie dans mon quotidien de musher et pisteur. Je recommande ++
Jakna je kvalitetna ali je izuzetno kabasta. Vodite racuna da je bas za polarnu zimu.... Velicina nije u skladu sa dekatlonovim velicinama...jakna je veca nego sto oekujete
trés bien
fiyat performans
Bu fiyata alınabilecek en iyi mont. Kendi bedeninizi alabilirsiniz kalıbı biraz geniş.
Isı yalıtımı kusursuz, bel cepleri bile çok sıcak tutuyor. Çok rahat bir giyim deneyimi sunuyor ama boyu 1.70 altı olanlar S beden almalı. Boy-kiloya göre bir ya da iki beden küçüğünü alın. İki küçük iyileştirme önerisi; büyük fermuarı kapatırken alttaki kumaş fermuarlın içine sıkışıyor. Fermuarın alttaki birleşim noktasında kumaş sıkışmasını
kesinlikle tavsiye ediyorum gram soğukluk hissetmiyorsunuz su da geçirmiyor cepleride gayet geniş alalı 3 ay olmuştur iyiki almışım decathlon'a teşekkür ediyorum
Utilizzato in Lapponia abbinato ad abbigliamento termico e non ho avuto alcun problema a -17°. Utilizzando intorno a 0° ho indossato sotto solo una maglietta di cotone perché molto caldo. Unica possibile nota non positiva è che come ci si può aspettare si tratta di un giaccone molto ingombrante una volta tolto.
tam beden alınmalı, çok kalın biraz ağır ama çok sıcak tutuyor, ayarlama noktaları sayesinde uyumluluk artıyor. çiseleyen yağmur da ve kar da kullandım su geçirmiyor. rüzgar geçirmiyor.
Mont mükemmel bildiğiniz yorgan gibi, sıcak tutacağından eminim. Ama sanki bu biraz fazla sıcak tutacak😂 kalitesi harika ciddiyim… alın aldırın,sadece biraz uzun o da böyle montlarda normal, uzun olmalıki soğuktan korusun… ‘SOLOGNAC KALİTESİ’