Beğendik
Erkek arkadaşım için aldık. Kendis 193cm 100 kg XL olan bedeni biraz bol bile oldu. Kalıbı geniş. Cepleri çok geniş. Sıcak tuttuğunu söyledi. Henüz yağmurda giymedi o yüzden yorum yapamayacağım.
- chaleur
- imperméabilité
- poches
- Rapport qualité/prix
